Customer Service Agent [Vietnam]


 

JLL supports the Whole You, personally and professionally.

Our people at JLL are shaping the future of real estate for a better world by combining world class services, advisory and technology to our clients. We are committed to hiring the best, most talented people in our industry; and we support them through professional growth, flexibility, and personalized benefits to manage life in and outside of work. Whether you’ve got deep experience in commercial real estate, skilled trades, and technology, or you’re looking to apply your relevant experience to a new industry, we empower you to shape a brighter way forward so you can thrive professionally and personally.

Trách nhiệm chính
Kiểm tra vệ sinh khu vực sảnh/lễ tân và các khu vực công cộng lân cận và thông báo với Ban Quản lý về tất cả những vấn đề cần chú ý kể cả vấn đề an toàn.

Kiểm soát sự sinh trưởng của cây cảnh, thực vật tại khu vực làm việc của mình để phối hợp với bộ phận vệ sinh (nhà thầu vệ sinh) khi họ đến xử lý (nếu cần).

Hỗ trợ BQL TN các công việc hàng ngày như: phô tô, đưa tài liệu, nhận tài liệu (nếu cần)

Hỗ trợ các yêu cầu của khách hàng và thông báo cho các bộ phận liên quan nếu cần

Hỗ trợ các đồng nghiệp khác khi có các hội nghị, sự kiện

Thực hiện các công việc khác do cấp trên giao phó

Đảm bảo tất cả hệ thống đèn chiếu sáng đầy đủ, phối hợp với các bộ phận liên quan để khắc phục những hư hỏng nếu cần thiết.

Hỗ trợ việc phân loại và gửi tài liệu, bưu kiện đến cho khách thuê/ cư dân hoặc các bộ phận khác.

Tập trung tinh thần làm việc, cam kết luôn cung cấp dịch vụ tốt

Nhiệm vụ:
Trả lời điện thoại trong vòng 3 hồi chuông, giới thiệu bản thân và tên công ty

Nhận điện thoạị, tiếp nhận yêu cầu và xử lý chúng nếu thích hợp

Đón chào và chăm sóc các khách hàng mới và hiện tại

Tổ chức, ghi chép nhật ký và lập lịch hẹn

Xử lý các email đến, fax, thư từ nếu cần thiết

Phân loại và sắp xếp hệ thống tài liệu theo đúng trình tự và thời gian.

Tổ chức và lưu trữ tài liệu, giấy tờ, các thông tin quan trọng theo yêu cầu

Cư dân / Khách thuê và công việc thi công nội thất
Phối hợp và cập nhật cho BQL TN tất cả các vấn đề liên quan đến khách hàng và các yêu cầu quản lý cùng với các báo cáo quá trình liên quan đến mọi vấn đề tồn đọng

Hỗ trợ các bộ phận khác và quản lý của các bộ phận khác khi được yêu cầu

Thông báo cho Giám đốc BQL và Quản lý dịch vụ) tất cả các tình trạng bất thường (liên quan đến các vấn đề dù có hay không cần sự hỗ trợ)

Cập nhật cho Trưởng bộ phận các quyết định của nhà thầu/ khách thuê

Hành chính
Chuyển các biên bản tới Giám đốc và các trưởng bộ phận liên quan theo yêu cầu.

Liên hệ với cư dân / khách thuê
Thiết lập và duy trì mối quan hệ tốt với tất cả cư dân/ khách thuê

Luôn luôn giải quyết các than phiền của cư dân /khách thuê với một phong thái chuyên nghiệp và lịch sự

Liên tục thông báo cho Trưởng các bộ phận trực thuộc BQL TN tất cả mọi vấn đề liên quan đến cư dân / khách thuê mà mình biết

If this job description resonates with you, we encourage you to apply even if you don’t meet all of the requirements below. We’re interested in getting to know you and what you bring to the table!

Personalized benefits that support personal well-being and growth:

JLL recognizes the impact that the workplace can have on your wellness, so we offer a supportive culture and comprehensive benefits package that prioritizes mental, physical and emotional health.

About JLL –

We’re JLL—a leading professional services and investment management firm specializing in real estate. We have operations in over 80 countries and a workforce of over 102,000 individuals around the world who help real estate owners, occupiers and investors achieve their business ambitions. As a global Fortune 500 company, we also have an inherent responsibility to drive sustainability and corporate social responsibility. That’s why we’re committed to our purpose to shape the future of real estate for a better world. We’re using the most advanced technology to create rewarding opportunities, amazing spaces and sustainable real estate solutions for our clients, our people, and our communities.

Our core values of teamwork, ethics and excellence are also fundamental to everything we do and we’re honored to be recognized with awards for our success by organizations both globally and locally.

Creating a diverse and inclusive culture where we all feel welcomed, valued and empowered to achieve our full potential is important to who we are today and where we’re headed in the future. And we know that unique backgrounds, experiences and perspectives help us think bigger, spark innovation and succeed together.


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال